Biilderr tyyyyypppp jaoooo!!!

Biler kommer snart vi sitter på hotell rummet och typ chillaaar :P Och snart ska jag iaf gå och äta thai pannkaka :D :P Det är fett gott!! Men iaf idag så gick vi ju till stranden och det va nice nice!! Det va ganska höga vågor och så var det typ en kille som såg som Lil Wayne xD Men det va ju inte han så det va lite dåligt! Men jag har iaf sett fett mycket saker som jag vill ha men inte köpt för jag kollar lite först innan jag köper... för tänk om man köper saker så man inte har några pengar kvar... Det är ju liite dåligt!! :S Men iaf... när vi skulle gå och kolla på lite saker så typ börja det ösregna!! Jag blev heelt jävla genom blöt!!! Så vi ville inte handla helt blöta så vi gick och åt lite :)
Åhh haha juste!!..... Innan vi gick (och det börja spö regna) så skulle jag få en drink men jag ville inte ha någon som fanns så vi fråga om dom i baren kunde göra en lila drink som ska heta Justin Bieber så dom gjorde det :P xD Men sen så va det killen som gjorde drinken gjorde den rosa och då fick ena killen damp för att den inte va lila haha men dom gjorde den lila sen :P Special abooowwwe!
Haha och sen när jag satt där själv så fråga ena killen om jag ville ha mer sprit haha! Han bah "Your mama is gone do you want more?? :D" jag bah eeehh... fast sen ropa mamma så jag  simma där ifrån (det är en pool-bar)
Men nu har jag inget mer att säga till er så bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0