4h 40min

Nu är det exakt 4h och 37min tills vi åker hem. Det har vart en helt otrolig resa, vi har haft så sjukt kul och upplevt massa nya saker och träffat helt amazing männinskor. Men om jag ska vara helt ärlig så längtar jag faktiskt hem lite.. inte efter hem direkt så, men personer hemma. Dock känns det lite tungt att lämmna detta fantastiska land. Jag tror jag pratar för alla om jag säger att vi hoppas på att komma tillbaka om inte allt förlänge. Antagligen så hörs vi hemma, då kommer även massa bilder från hela resan komma upp. Puss♥

Vad Fanny har köpt...

Fanny Om Sin Piercing...

Snorkel tjejorna!

Fan va nice! ;)

Haha har anmält mej till en tävling som e som en julkalender :) Varje dag så lottar DEN HÄR TJEJEN ut vinster från den 1:a december till den 24:e december ungefär som en julkalender helt engkelt! :) Det finns super najsiga priser :) .... Om du oxå vill vara med så läs mer och anmäl dej HÄÄR! :) :love:

Håkans Bar

Bästa kvällen! :D

2011-11-20

Idag vart det stranden några timmar det var super varmt idag,men rätt lungt i vattnet så även My o Ellias vågade bada där det var lite djupare.Så vi var mesta dels i vattnet.
så var det dags för lite lunch så det vart tuktuk hem det var nog tur ingen av oss hade orkat gå hem då hade vi nog dött av värme slag allihopa!
Efter att vi ätit så somnade nästan alla.
När vi vaknade satt vi o pratade och bara tog det lungt.
Sen var det dags för middag vi valde att äta på hotellets resturangen,ingen orkade gå ut och äta!
Elias o my har väldigt kul med att kolla in grodorna o ödlorna dom e väldigt spännande.Och idag hittade jag en stor snigel också.....Nu vet jag inte vad jag ska skriva om..!
så BYE BYE

Stranden!

6 dagar kvar i värmen

Cha cha! :)
Jag vet att vi alla har bloggat otroligt dåligt men jag tror ingen har haft nån ork till det. Men vi har det jätte bra, solar och badar m.m. Idag har vi vart på stranden, alla har nog bränt sig för idag har det vart som varmast på hela semestern. Då är det bara 6 dagar kvar tills vi är hemma, känns både skönt och lite tråkigt. Vill ju ha kvar värmen och så vill man inte börja skolan igen hehe. Men just nu ligger alla och vilar är helt slut efter idag.
Men hoppas ni har det bra där hemma :) puss♥

JB TÄVLING!

KLICKA HÄT FÖR ATT KOMMA TILL TÄVLINGEN OCH FÖR ATT SE VAD DU SKA GÖRA :) :love:

idag när vi sa adjö till term och hans fru

haha bäst...

Kanon dag

haha snacka om trött jag var igår

HAHAH hur fan lyckas man somna så?

Farfar från Thailand kommer idag

Hej hej! :)
Igår så funkade inte internet på hela dagen typ, fan va jobbigt det var. Men igår var vi vid poolen hela dagen sen på kvällen gick vi ut och käkade. När vi skulle gå tillbaka till hotellet från resturangen så började det spöregna så jag och Emmy sprang till 7eleven för vi skulle köpa frukost och sen sprang vi till hotellet, så när vi var framme vid hotellet så var vi så jävla blöta, påsen med frukosten var full med vatten. Vägarna var fulla med vatten, trodde nästan det skulle bli översvämning här också. Men idag så har vi också legat vid poolen för idag kommer farfar från thailand hit med sin fru. Så nu är vi nyduschade och fräscha tills dom kommer.
Vi ska väl ut och käka ikväll också. Men ni får ha det bra hemma i kalla Sverige! puss♥

Bilder...

Nej men tjena!

Hallo brudish eller boyish...
Jag sitter på hotellrummet och lyssnar på den underbara Ryan Beatty! :)
Ja jag har väl gjort lika dana saker som alla andra har skrivit om..
Men iallafall... Jag är as hungrig för när Anders, Basse och Nelly kom hem efter dom hade handlat mat så åt Nelly upp all pizza "FÖR DEN VA DOM SOM HADE BESTÄLLT DOM" -.-' Men igentligen så skulle alla dela på allt.. Så jag åt typ 3 pommes sen skulle jag äta Kyckling med stekt ris för jag tyckte inte om biff med stekt ris och då var det ju Emmy och mamma som hade dom 2 kartongerna som fanns med det i... Så när jag skulle börja äta så hittade Emmy nån äcklig gegga som kom med ochfråga om man kunde ha på det och då sa mamma att det gick och fråga om det fanns någon till henne och då gav Emmy den till mamma så då ville jag inte äta ur mammas efter som hon hälde i den där geggan... så sen när jag vände mej om och skulle börja äta ur det Emmy hade så hälde hon i sån där äcklig gegga i hennes oxå!! Asså va fan jag är as hungrig nu!!!!!!! :@
Men Ryan Beattys fina röst gör mej gladare iallafall :love: :love: :love:
Jag kommer lägga ut några bilder snart vissa kan va lika dana som redan ligger uppe på bloggen men men... :)

Plugga nu...

Så nu är vi hemma på hotellrummet igen efter en god middag :). Ska snart sätta mig och plugga en liten stund innan jag ska sova. Imorgon så blir det väl poolen eller stranden, vet inte än men det beror väl lite på :). Lägger upp lite bilder nu från veckan :P.

Andra videoinlägget

Min ena Prinsessa!

11-11-11

Hej alla!
Idag började dagen vid poolen,med bad och solande .
när vi hade varit vid poolen en stund så till My o Elias stora lycka kom Bamse på besök
vid poolen Elias blir så lycklig så han fick bråttom upp ur poolen för att ge Bamse en kram,
musse försöker hänga med Elias upp men ramlar plattfall på magen vid poolkanten så vi
andra fick oss ett gott skratt,men hon vart inte skadad som tur var....=)
Efter ett tag så bestämde vi oss för att åka till Karon för att äta lite Lunch .
Och som vanligt har alla hunnit äta upp sin mat innan jag ens hunnit få min..
sen tog vi en promenad halvägs hem till hotellet för barnen tyckte att det var sååååååååå
varmt.sen vart det lite vila för de små barnen o mamma o pappa.
Nu på kvällen så har vi varit på shoppingatan vi katastranden och mat från vagnarna pancakes o spett.
sen till taueran o fixa Musses tatto och Emmy gjorde sin tatto.
Och Mamma har oxå valt en tatto så vi får se om jag vågar göra den bara!!!
IDAG har det varit HOT HOT HOT........!

Anders suger

Anders är en sucker som inte kan blogga, men nu har jag visat han hur man gör!

Första videoinlägget

ikväll blir det klänning på

Halloj! :P
Precis som Emmy sa så är det som en stor festival här i Thailand idag. Det kommer vara massor av raketer och andra saker. Så idag har vi bokat bord på hotellet så vi kan se skönhetstävligen som Emmy & Fanny är med i ikväll.
Men just nu är jag nyduschad, vi har bara legat vid poolen idag men det var skönt det med. Ikväll ska jag ha klänning på mig, ja ni läste rätt, Josefine Andersson ska ha klänning haha ;) Men nu ska jag ta och vila lite så jag är pigg sen ikväll. Puss♥

Today is the big day!

Naah, men har precis duschat och fanny och jag ska alldeles strax ner och börja bli sminkade och få håret fixat. Ni kanske inte ens vet varför? Vi ska nämligen vara med i en "skönhets tävling", det är en festival här i Thailand eftersom att deras prinssesa fyller år tror jag. Så hotellet har fixat en kväll med buffe och den här skönhets tävlingen och annan underhållning. Vi ställde mest upp på kul, men det hela visade sig vara ganska seriöst haha. Hoppas det går bra iallafall. Men nu måste vi nog börja röra oss. Puss.

9 november

Hej på er! :D
Idag har vi vart på stranden var rätt höga vågor med det var sjukt kul haha. Jag, Petra, Emmy & Fanny köpte en varsin klänning också, skit fina :). Men just nu har jag duschat och smörjt in mig med lotion, kände att jag behövde gå och vila en liten stund, har legat i solen hela dagen. Ikväll vet jag inte vad som händer, blir väl ut och käka och kanske kolla i lite butiker. Men vi har det bäst här i Thailand! det kan inte bli bättre :D Puss♥

8/11

halluu!
Idag har det varit poolen mest hela tiden.
mot kvällningen gick vi till skönhetssalongen
där Emmy O Musse slinga håret +klippte sig.
Nelly flätade håret och målade naglarna.
fanny målade oxå naglarna,Basse fick massage,mysan fick också målade naglar.Anders fick fotmassage,
jag själv fixade naglarna.lite kul var det att komma in där på salongen vi fick bamsekramar av dom och dom tyckte barnen hade vuxit och dom välkommnade oss tillbaka .
dom gullade som valigt med Mysan.
efteråt gick vi till favo stället och åt mat,där dom frågade om vi ville göra en porträtmålning,så det blir imorgon.
hoppas alla har det bra där hemma för det har vi!

Måndag

Vi lever och har det bra PUNKT

Bilder från igår & idag

Shopping!

Idag efter våran dag på stranden,och  en sväng vid poolen.
Så bestämde vi oss för att gå en sväng till shopping gatorna,
så började det småregna men vi tänkte att det slutar nog snart och fortsatte gå.
Efter en stund så öppnade sig hela himlen och vi vart dyngsura..
Slutade med ingen shopping jo föresten lite!
Och vi gick och åt mat när vi var plaskblöta mindre skönt.
Annars är allt bara toppen!

Biilderr tyyyyypppp jaoooo!!!

Biler kommer snart vi sitter på hotell rummet och typ chillaaar :P Och snart ska jag iaf gå och äta thai pannkaka :D :P Det är fett gott!! Men iaf idag så gick vi ju till stranden och det va nice nice!! Det va ganska höga vågor och så var det typ en kille som såg som Lil Wayne xD Men det va ju inte han så det va lite dåligt! Men jag har iaf sett fett mycket saker som jag vill ha men inte köpt för jag kollar lite först innan jag köper... för tänk om man köper saker så man inte har några pengar kvar... Det är ju liite dåligt!! :S Men iaf... när vi skulle gå och kolla på lite saker så typ börja det ösregna!! Jag blev heelt jävla genom blöt!!! Så vi ville inte handla helt blöta så vi gick och åt lite :)
Åhh haha juste!!..... Innan vi gick (och det börja spö regna) så skulle jag få en drink men jag ville inte ha någon som fanns så vi fråga om dom i baren kunde göra en lila drink som ska heta Justin Bieber så dom gjorde det :P xD Men sen så va det killen som gjorde drinken gjorde den rosa och då fick ena killen damp för att den inte va lila haha men dom gjorde den lila sen :P Special abooowwwe!
Haha och sen när jag satt där själv så fråga ena killen om jag ville ha mer sprit haha! Han bah "Your mama is gone do you want more?? :D" jag bah eeehh... fast sen ropa mamma så jag  simma där ifrån (det är en pool-bar)
Men nu har jag inget mer att säga till er så bye bye!

Thailand är awsome!

När till Thailand så var det -47 grader!! Men sen efter ett tag så blev det över 30+!! ändringar!! haha jag bara skämmta men det var -47 grader i luften (flyget)... xD Men vi va på våran favorit restaurang och åt igår :) Deras lilla bebis som vi såg när den bara var 2 dagar hade blivit jätte stor!! <3 Maten va till och med godare än vad vi kom ihåg :) Sen när vi hade ätit så kollade vi i alla affärer på vägen tillbaka. Jag köppte inget och inte Emmy heller men Musse köpte en gul svart bikini den va awsome oxå!! Sen så fixade vi internet till våra datorer så vi kunde sitta vid datorn :) Så Emmy och Musse satt sej vid sina datorer men jag va as trött efter som vi hade varit vakna i över 24 timmar!! Såå jag gick och sov!... Men det kommer nåra sköna bilder från igår och idag lite senare typ ikväll :P
Men nu så ska vi to the beach! Sooooft!
Bye Bye Bitches!

Vi har landat!

Flygresan gick kanon, lite smås stressigt och sådär innan. Men allt löste sig och ble super bra.
Vi landade runt 10.00 tiden i thailänsk tid, alltså ca 06.00 i svensk tid. Dagen spenderades sedan vid poolen, och middag på favorit restaurangen sedan året innan..
Vi har vart uppe i snart två dygn, eftersom det inte gick så bra att sova på flyget.
Så nu är alla sjukt trötta.. tror dom flesta har somnat redan, bara jag och jossan som fortfarande är uppe.
Men bilder kommer antagligen om ett tag eller imorgon. KRAM