Nej men tjena!

Hallo brudish eller boyish...
Jag sitter på hotellrummet och lyssnar på den underbara Ryan Beatty! :)
Ja jag har väl gjort lika dana saker som alla andra har skrivit om..
Men iallafall... Jag är as hungrig för när Anders, Basse och Nelly kom hem efter dom hade handlat mat så åt Nelly upp all pizza "FÖR DEN VA DOM SOM HADE BESTÄLLT DOM" -.-' Men igentligen så skulle alla dela på allt.. Så jag åt typ 3 pommes sen skulle jag äta Kyckling med stekt ris för jag tyckte inte om biff med stekt ris och då var det ju Emmy och mamma som hade dom 2 kartongerna som fanns med det i... Så när jag skulle börja äta så hittade Emmy nån äcklig gegga som kom med ochfråga om man kunde ha på det och då sa mamma att det gick och fråga om det fanns någon till henne och då gav Emmy den till mamma så då ville jag inte äta ur mammas efter som hon hälde i den där geggan... så sen när jag vände mej om och skulle börja äta ur det Emmy hade så hälde hon i sån där äcklig gegga i hennes oxå!! Asså va fan jag är as hungrig nu!!!!!!! :@
Men Ryan Beattys fina röst gör mej gladare iallafall :love: :love: :love:
Jag kommer lägga ut några bilder snart vissa kan va lika dana som redan ligger uppe på bloggen men men... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0