Thailand är awsome!

När till Thailand så var det -47 grader!! Men sen efter ett tag så blev det över 30+!! ändringar!! haha jag bara skämmta men det var -47 grader i luften (flyget)... xD Men vi va på våran favorit restaurang och åt igår :) Deras lilla bebis som vi såg när den bara var 2 dagar hade blivit jätte stor!! <3 Maten va till och med godare än vad vi kom ihåg :) Sen när vi hade ätit så kollade vi i alla affärer på vägen tillbaka. Jag köppte inget och inte Emmy heller men Musse köpte en gul svart bikini den va awsome oxå!! Sen så fixade vi internet till våra datorer så vi kunde sitta vid datorn :) Så Emmy och Musse satt sej vid sina datorer men jag va as trött efter som vi hade varit vakna i över 24 timmar!! Såå jag gick och sov!... Men det kommer nåra sköna bilder från igår och idag lite senare typ ikväll :P
Men nu så ska vi to the beach! Sooooft!
Bye Bye Bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0